با ما در ارتباط باشید : 09199726467

دسته‌بندی نشده

مرحوم جانباز عبدالحسین باقرصاد


شناسه


نام: عبدالحسین

نام خانوادگی: باقرصاد

نام پدر: محمدعلی

تاریخ وفات: 8 خرداد 1391

رزمنده گردان حضرت علی اکبر علیه السلام از لشکر 10 سیدالشهدا(ع)

فرمانده پایگاه بسیج

جانباز 25%

 

 


درباره


مرحوم عبدالحسین باقرصاد، مبارزاتش را از زمان انقلاب آغاز کرد. جمع دوستانش را در پخش تراکت و نوارهای کاست امام خمینی مدیریت می کرد و همواره تحت تعقیب ساواک قرار داشت و در شهر کرج به عنوان یک عنصر اصلی مبارزه با رژیم شناخته می شد.

وی پس از پیروزی انقلاب، علاوه بر جبهه در مراکز فرهنگی شهر نیز فعالیت می کرد، ازجمله در مهدیه کرج، ستاد نماز جمعه کرج و سایر مراگز فرهنگی فعال بود. او همچنین هنگام فتنه88 در تهران و کرج بسیار فعال بود و در میدان حضور داشت.

جانباز عبدالحسین باقرصاد که با آثار ناشی از جراحات جنگ دست و پنجه نرم میکرد، خردادماه 1391 به دیدار رفقای شهیدش رفت.

روحش شاد و یادش گرامی

 

 


آلبوم تصاویر


مشاهده بیشتر
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی
علی
1 سال قبل

سلام و عرض ادب
دوستان و همرزمان پدرم اگر مطلب و خاطره ای از پدرم دارن لطف کنید اعلام بفرمایید تا صفحه پدر بزرگوارم کاملتر شود با تشکر از همه دوستان.

نیروی پایگاه شهیدان پناهی
نیروی پایگاه شهیدان پناهی
7 ماه قبل

حاج آقا باقرصاد در زمینه جذب جوان ها به بسیج و پایگاه بسیار دور اندیش بودند و هیچ گاه ایشان را ندیدم که با تندی و با لفظ بد با بچه هایی که حتی پوشش درستی نداشتند برخورد کند و همیشه طوری برخورد می‌کردند که همیشه برای بقیه نیروهای پایگاه یک نمونه مثال زدنی بودند.
انسان افتاده و در عین حال پر از جذبه بودند که این اخلاق ایشان باعث جذب بچه های پایگاه میشد.
هیچگاه خود را بالا تر از دیگران نمی‌دید.
نسبت به بچه های شهدا و رزمنده های پایگاه یک احترام خاصی داشتند.

سید حسن قاسمی
سید حسن قاسمی
7 ماه قبل

بنده از کودکی با مرحوم بدلیل همسایگی با پدر مرحوم ایشان اشنا شدم . مرحوم باقرصاد فردی مومن با اعتقاد قلبی به اسلام ونظام بودند .فردی متواضع ،عاشق ولایت بودند . اقای باقرصاد جزئ اولین افرادی بودند که روضه خانگی را در ایام خاص در منزل بپا می کردند . و این رسم را در محل جا انداختند و فرزندان ایشان پس از وفاتشان ادامه داده اند.اقای باقرصاد باوجود مسن بودن نسبت به بسیاری از بسیجیان محل هر کاری که از دستشان بر می امد انجام می دادند و خیلی از افراد شاهد بودند که ایشان جارو دست می گرفت و بسیج را جارو می زد . از خصوصیات اخلاقی ایشان اینکه صبر وتحملشان مثال زدنی بود و از شوخی و صحبت های دیگران را با خنده های زیبا جواب می داد . قدرت جذب افراد با اخلاق و عقاید مختلف را داشتند و به همین دلیل در زمان مسئولیت ایشان در بسیج محل تعداد اعضاء بسیج بسیار پر رونق بود. ایشان با وجو شغل آزادی که داشتند هر موقع احساس می کرد جبههبه وجود ایشان نیاز می باشد درب مغازه را می بست به جبهه اعزام می شدند. در جبهه نیز همان خصوصیات اخلاقی را داشتند و در هر پستی که جبهه نیاز داشت از یک بسیجی نیروی ساده تا مسئولیتهای مختلف را که توانایی آن را داشت می پذیرفت . خداوند ایشان را با شهداءو اولیاء محشور نماید .