یادش بخیر خوش رفیق و به جامه بانورالهی اونجا بودم سلامت باشین بچه لالجین ام موفق باشین یاعلی
احمد اسلامی
6 سال قبل
سلام من درسال۶۶درهمین منطقه بودم
محمود شمس القرایی
4 سال قبل
سلام اجر تان با خدا در مورد پاسداری از زحمات ان دوران
ماشالله بزرگوار
3 سال قبل
سلام واقعا وقتی یادم میاد من با ۱۵/۱۶سال سن در عملیات بیت المقدس ۲در ارتفاعات گردلش وقمیش والاغلو با اون سرمای جانسوز بودم واونهمه معجزه هارا به چشم سردیدم الان اشک تمام صورتمو میگیره وبه فکر فرو میرم چرا لیاقت شهادت را نداشتم واقعا سخت بود خیلی سخت ومشکل که با کلمه نمیشه توضیح داد باید دران شرایط که تمام لباسهاخیس وبرفو کولاک قرار بگیری بعد شاید بفهمییم یا علی ع
بهروز
3 سال قبل
یادش بخیرقبل احداث پل شهید کلهر ازپایین دره که کمترین عرض رودراداشت بوسیله نوردبان المینیوم ازانجا عبورمیکردیم برای شناسایی تا صبح برمیگشتیم ونوربان را جمع میکردیم اما یک شب….؟!
یادش بخیر خوش رفیق و به جامه بانورالهی اونجا بودم سلامت باشین بچه لالجین ام موفق باشین یاعلی
سلام من درسال۶۶درهمین منطقه بودم
سلام اجر تان با خدا در مورد پاسداری از زحمات ان دوران
سلام واقعا وقتی یادم میاد من با ۱۵/۱۶سال سن در عملیات بیت المقدس ۲در ارتفاعات گردلش وقمیش والاغلو با اون سرمای جانسوز بودم واونهمه معجزه هارا به چشم سردیدم الان اشک تمام صورتمو میگیره وبه فکر فرو میرم چرا لیاقت شهادت را نداشتم واقعا سخت بود خیلی سخت ومشکل که با کلمه نمیشه توضیح داد باید دران شرایط که تمام لباسهاخیس وبرفو کولاک قرار بگیری بعد شاید بفهمییم یا علی ع
یادش بخیرقبل احداث پل شهید کلهر ازپایین دره که کمترین عرض رودراداشت بوسیله نوردبان المینیوم ازانجا عبورمیکردیم برای شناسایی تا صبح برمیگشتیم ونوربان را جمع میکردیم اما یک شب….؟!
با سلام
برادر گرامی منتظر شنیدن خاطرات شما از این عملیات هستیم