با ما در ارتباط باشید : 09199726467

مراسم‌ها

گزارش یادواره مجازی شهدای گردان (سی‌امین سالگرد)

 

گزارش یادواره مجازی شهدای گردان حضرت علی اکبر علیه السلام

اسفند 1398

 

سال 1398 برخلاف روال سالهای گذشته، مراسم سالگرد شهدای گردان علی اکبر برگزار نشد. این مراسم که قرار بود جمعه 16 اسفند 1398 در جماران برگزار شود، به دلیل شیوع ویروس منحوس “کرونا” لغو گردید.

به پیشنهاد فرمانده گردان حاج حمید تقی زاده، با توجه به بستر مناسب فضای مجازی و استفاده از ظرفیت سایت قرار شد این برنامه به صورت مجازی در سایت گردان علی اکبر علیه السلام با فراخوان قبلی جهت حضور و مشارکت همرزمان برگزار شود.

 

بر همین اساس، از چند روز قبل، هم در قالب پیامک، هم در قالب انتشار پست در پیام رسان واتساپ و هم در قالب تنظیم یک خبر در سایت، اطلاع رسانی عمومی انجام شد.

 

روز جمعه 23 اسفند 1398 از ساعت 14 بعدازظهر، بنر اصلی سایت بروزرسانی شد و پوسته سایت نیز تغییر کرد.

 

سپس مطالب مربوطه به مراسم که از پیش نسبت به تهیه آنها اقدام شده بود، در سایت بارگذاری شد.

مطالب با استفاده از انجام مصاحبه اختصاصی با موضوع تاریخچه سالگردها با چند نفر از برادران رزمنده گردان انجام شد.

10 مطلب با استفاده از این مصاحبه ها تنظیم و منتشر شد.

یادواره با انتشار پیام حاج حمید تقی زاده آغاز شد.

همچنین از روز قبل از مراسم، آرشیو عکس 4 مراسم سالگرد شهدای گردان مربوط به سالهای 1383، 1384، 1392 و 1393 با بیش از 1200 عکس در سایت بارگذاری شد که بسیار مورد استقبال قرار گرفت. (در قسمت مراسم)

دو خاطره از رزمندگان گردان درباره شهدای گردان نیز منتشر شد.

علاوه بر مطالب فوق، مطلبی هم تحت عنوان مصاحبه با کادر گردان در اردوگاه کوثر که یک فیلم خاطره انگیز و جذاب برای رزمندگان بود، در سایت بارگذاری شد.

 

***

 

به لطف الهی و عنایت شهدای گردان علی اکبر، یادواره مجازی با تهیه و انتشار 20 مطلب، بسیار خوب برگزار شد و استقبال گسترده ای از سوی رزمندگان به عمل آمد. بطوریکه در روز اول برگزاری یعنی جمعه 23اسفند آمار بازدید قریب به 3000 مورد رسید. پیام های ارسالی در پیامرسان و سایت نیز بسیار زیاد بود.

 

خادمین گردان علی اکبر علیه السلام از همه کاربران به خصوص رزمندگان سرافراز این گردان به خاطر مشارکت در برگزاری مجازی مراسم امسال کمال تشکر و قدردانی را دارد.

به امید روزی که در سپاه حضرت ولی عصر عجل الله بار دیگر حماسه آفرینی نمایید.

 

 

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
احمد نوری
احمد نوری
4 سال قبل

باسلام خدمت خادمان عزیزگردان حضرت علی اکبر (ع). 1- در چنین برنامه هایی که انجام می شوددر کنار خاطره ای از یک فرمانده گردان از خاطره یک خانواده محترم شهید گردان نیز استفاده نمود . 2- در کنار گردهمایی بچه های گردان نیز می شود از تصاویرهایی که درگردان جمع آوری شده نمایشگاهی ایجاد نمود . 3- از برنامه مستندی که تهیه می گردد یک نسخه برای افرادی که حضور دارند به رسم یادبود با هزینه خودشان ارسال گردد . برای شادی روح تمام شهداء صلوات

همچنین ببینید
بستن