با ما در ارتباط باشید : 09199726467

خبر

آیین نامگذاری مجموعه ورزشی شهید غواص جواد شاعری

همزمان با سالگرد عملیات کربلای 5 آیین نامگذاری مجموعه ورزشی شهید غواص جواد شاعری روز ۴شنبه ۲۱ دی در آستان مقدس امامزاده حسن(ع) برگزار شد.

شهید جواد شاعری؛ غواص گردان حضرت علی اکبر(ع) از رزمندگان لشکر 10 سیدالشهدا(ع) از شهدای عملیات کربلای 5 و از بچه های محله امامزاده حسن(ع) بوده است.

این مراسم همزمان با نماز مغرب و عشاء با حضور خانواده های معظم شهدا، خانواده این شهیدان والامقام و امت شهیدپرور چهارشنبه 21 دی ماه در آستان مقدس امامزاده حسن(ع) برگزار شد.

گزارش مراسم آیین نامگذاری ورزشگاه شهید غواص جواد شاعری و خیابان برادران شهید مایلی

🔹 از مادران شهدای دهه شصت تا مادران شهدای خانطومان و امنیت

🔹 چهارشنبه عصر بود که به همت مدیریت شهری منطقه۱۷ آیین نامگذاری ورزشگاه شهید غواص جواد شاعری و خیابان برادران شهید مایلی «شهیدان داود و استاد خلبان شهید حاج احمد مایلی» در آستان مقدس امامزاده حسن(ع) برگزار شد.

🔹همه آمده بودند، از مادران شهدایی که از تبار دهه شصت بودند تا مادران شهدای حرم، مادران شهدای آزادسازی خرمشهر و کربلای ۴ و ۵ تا مادران شهدای خانطومان و امنیت، مراسم با استقبال شهردار دارالشهدای تهران از خانواده شهدا و قرائت استاد احمد ابوالقاسمی و با حضور علما و امت شهیدپرور منطقه ۱۷ آغاز شد و پس از ستایش آل‌الله، سخنرانی سردار کوثری و مهدی عباسی و پخش مستند آیین رونمایی برگزار شد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
همچنین ببینید
بستن