با ما در ارتباط باشید : 09199726467

خبر

عیادت از رزمندۀ گردان

دیدار عیادت رزمندگان گردان حضرت علی اکبر علیه السلام، از همرزم خود؛ سید مجتبی محمدی

انسان‌های خوب، با صفا و با تقوا هر چقدر در پیشگاه و درگاه الهی مقرب‌تر می شوند بیشتر مورد ابتلائات و آزمایشات قرار می گیرند به نحوی که در مسیر تعالی، رشد فزاینده‌ای نموده و پله های ترقی معنویت را با شتاب بیشتری طی می‌نمایند.

از این رهگذر جانباز و رزمنده سرافراز گردان حضرت علی اکبر علیه السلام، برادر عزیز و گرانمایه حاج سید مجتبی محمدی مدتی است در معرض امتحانی دشوار در قالب بیماری سخت قرار گرفته و روند درمان را طی می نماید.

به همین بهانه همراه با آقایان مهدی تصیری، صمد مومنی و عباس فاضلی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به ویژه رزمندگان گردان حضرت علی اکبر علیه السلام در روز شنبه ۱۳ مرداد ماه ۱۴۰۳ به عیادت سلاله حضرت زهرا سلام الله علیها نائل شدیم.

بحمدالله از روحیه بسیار بالایی برخوردار بود و علی رغم ضعف جسمانی که به واسطه استفاده از داروهای شیمیایی بر وی عارض شده است، امید و توکلش به حضرت باریتعالی بسیار بالا بود. در این دیدار یاد و خاطره دوران دفاع مقدس و شهدای عزیز گردان زنده شد و فضایی معنوی بر مجلس حاکم گردید تا حدی که نشاط بیشتری بر چهره این سید عزیز نقش بست.

خدای متعال به عزت صاحب این عصر، حضرت حجت بن الحسن العسکری عج هرچه سریعتر لباس عافیت بر تن این سید عزیز بپوشاند و طول عمر با برکت به ایشان عنایت فرماید. به برکت صلوات بر محمد و آل محمد

(به قلم حاج سعید مومنی)

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
همچنین ببینید
بستن